Bursa’nın Yıldırım ilçesinde yaşanan üzücü olay, gözleri yaşattı.
36 yaşındaki Alpaslan Yıldırım, evinin altındaki garajda otomobilini çalıştırıp, klimasını açarak uyumaya karar verdi.
Gece saat 23.00 sıralarında Beyazıt Mahallesi’nde gerçekleşen olayda, yakınları Alpaslan Yıldırım’dan haber alamayınca garaja gitti.
Garajda egzoz gazıyla karşılaşan yakınları, Alpaslan Yıldırım’ı hareketsiz bir şekilde otomobilde buldu.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilen durum üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Alpaslan Yıldırım, Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı fakat tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
Polis ekipleri, garaj ve otomobilde inceleme yaparak olayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]